Servicetjänster i Vasa och Österbotten
Utskrifts- och kopieringsutrustning kräver professionell service och support. På så sätt garanteras den maximala användningen av utrustningen och möjliga störningarna i arbetsdagen som orsakats av att maskinen inte fungerar minimeras. Movacos serviceteam består av yrkeskunniga proffs med lång arbetserfarenhet. Genom kontinuerlig fortbildning kan vi garantera service till alla våra produkter som ingår i vårt utbud. Tack vare det nya kontroll- och övervakningssystemet kan vi garantera kvalitetsservice till våra kunder. Övervakningssystemet registrerar kund- och enhetsspecifik information som fungerar som grund för utvecklingen av underhållstjänsten och för att övervaka servicenivån.
Vår monitortjänst är baserat på ett RDS-fjärrunderhållssystem, som övervakar samtliga Canon-enheter som är anslutna till systemet dygnet runt. Monitor-tjänsten ger information i realtid om systemet online via en webbläsare och vid behov meddelas Movacos serviceteam automatiskt. Vi får anmälan och du får servicen.
98% av våra kunder ger ett bra eller utmärkt betyg för vår pålitlighet när det gäller samarbetet. Dessutom ger 96% av våra kunder ett bra eller utmärkt betyg för vårt serviceteam gällande smidighet och kvalitet.
Experthjälp av Movacos serviceteam finns alltid nära dig!